Friday, August 7, 2009

Debaran Debat Kemerdekaan IPT 09 bermula..

Hari khamis yg lepas aku attend meeting jawatankuasa pelaksana Debat Kemerdekaan IPT 09 di Dewan Senat, Bangunan Canselori yg tersergam indah tu..Meeting tu dipengerusikn oleh Dato' asin n En Azemi Aziz (Pengarah Bahgaian Arkib Negara M'sia).. Aku dapat rasa debaran debat ini makin hangat terasa..bnyk isu yg dibincangkn..harapan agar debater usim dpt masuk final pn dh cukup menggunung..walopn kali ni aku x terlibat sbgi debater, tp komitmen aku dlm kelab debat ni masih kuat..portfolio ak sebagai orang protokol dalam kelab debat tu sangan penting..hakhak..tp, setakat ni aku puas dgn kerja aku ni..pasni aku kena arrangekn schedule Dato' Asin (TNC HEPA) utk sesi temuramah bersama Selamat Pagi Malaysia pd 17hb nnt..hmm..tu j kot tuk ms ni..letihla..huhu


No comments:

Post a Comment