Tuesday, July 28, 2009

Hujung minggu yg enjoy sekali..!!

ari sabtu lepas member aku ajk jalan2 sekitar seremban..aku pn mmg jenis x menolak tawaran mcm ni..hakhak..aku pn on j la..kwn aku shoping sakan beli mcm2..tp,ak pn nk shoping gak..tp,duit ptptn ak x msuk lg ms 2..telan air liur j lah..huhu..mmg cantik2 r baju die gua cakap..bj t-shirt v neck paul smith dlm 30 ringgit j..aku mmg nk beli baju mcm 2 dh..nk tmbah koleksi stailo aku la konon..hakhak..mlm 2 pulak aku jln p alamanda..tgk wyng la bro..mlm 2 tgk cite harry potter..comment ak sedih r tgk cite harry potter kali ni..x best sgt mcm episod2 yg dulu..ending die pn ntah ap2 ntah..kat otak aku fikir laaa bleh mcm 2 pulak ending die..huhhh..sedih..pas 2, balik umah jam 1 pg..awl lg kan..hakhak..

esoknye pulak, die ajk pulak temankan die p umah parent die kat sg besi..kat otak gile aku dh fikir dh balik ni singgah the mines..hakhak..balik 2 singgah la the mines jap..tgk wyng lagi..cite skrip 7707..mcm yg ak agak..so bad..x best la cite die..x real la razak mohaiden buat..aku mmg x nk tgk cite razak mohaiden ni..sterotaip..sory to say..lantak lah..then, balik la kat hostel..ye la..diorang 2 budak2 1st year lg..duk hostel la..gua dh senior bai..apa barang duk hostel..hakhak..
balik 2 bdn letih giler..tutor x wat lg ni..ad keje lg x wat..tdo awal lak aku malam 2..

No comments:

Post a Comment